Daisypath Anniversary Years Ticker

Pengikut Abang Bebel

Monday 22 September 2008

Sembang Dengan Ah Hoi 5


Perbualan ketika sedang memerhati mat mat indon memasang system yang akan kami uji khamis ini yang memenuhkan masa aku ari ini esok lusa dan tulat.

Ah Ku : Wah! Ini sabtu saya suda balik kampong!
Ah Hoi: Jadi? (dengan muka poyo - tak eksaited la konon)
Ah Ku : Lu tak suka ke kalu dapat balik kampong?
Ah Hoi: Wa hali hali balik kampung ma! sana kajang. ha ha
Ah Ku : Itu kampung ka?
Ah Hoi: (diam-semestinya carik idea nak kenakan aku)
Ah Ku : Lu try la satu kali keluar lumah tak mau balik sampai satu tahun. Ada berani?
Ah Hoi: Belani tapi wa tak mau bikin itu macam.
Ah Ku : Apa pasal?
Ah Hoi: Nanti saya punya mak takut*.
Ah Ku : (diam sebab dia berjaya kenakan aku lagi)


*aku rasa takut yang dia maksudkan ialah risau.hu hu bagus gak apek sorang ni kadang kadang tu, sangat prihatin. aku sakit ari tu pun dia menawarkan diri untuk hantar aku pulang

7 comments:

Bunga Rampai said...

Tak jemput Ah Hoi datang raya kat kampong?

Salam :)

Redbloodsnow said...

hahaha...ade² jak tak duak towk ewh.
haaa..ada x tak invite ah hoi ya beraya :P

Zumie said...

hehe..baik gak kan die ngn ko tue..:)

++ allyza ++ said...

ah hoi kan memang begituuuuu

Anonymous said...

Kene buli je la ko ngan ah hoi.


Uh~hui!!

biskutrajin said...

sesungguhnye aku cm x paham..huhuhu

Suka Bebel said...

appa da cik biskut, itu pon tak paham ka?hehe... yang lain lain ok je? aku dah ajak ajak ayam dia dtg umah beraya, seperti dijangka ribuan alasan diberikan oleh beliau.ha ha