Daisypath Anniversary Years Ticker

Pengikut Abang Bebel

Saturday 6 September 2008

Mau Henpon Baru


Aku sedang berkira kira mahu beli henpon baru.

Dua sebab.

Pertamanya aku sudah bosan dengan Nokia N73 aku yang sangat lembap dan sangat kukesali membelinya.

Keduanya aku sudah jatuh hati pada yang ini:



Rupa sangat elegent. Sangat canggih. Telah kucoba banyak kali di kedai kedai talipon berdekatan.

Harga amat berpatutan dan aku sememangnya gemarkan Motorola nie.

Tapi raya sudah dekat. Tarikh keramat juga semakin hampir.

Aku dilema. Sapa pernah pakai Motorola E8, sila bagi komen anda.

8 comments:

Izzatul Azma said...

sayep rasa motorola tak user frenly..hiks
tataw la..asik silap je klo nk taip msg..bagi org yg tak biasa guna, mmg camtu la kan :P

Brader Black said...

Dude,
harus tau membezakan kehendak ngan keperluan.

Tapi duit ko kan?
Lantak ko la!

ChRet!

mamaelly said...

abgku..ok kalau nak beli..pastu kan kalau ada bajet lebih..belikan la cik elly satu ye..ahaks

Anonymous said...

dah berkenan tu beli aje la.
duit boleh cari dowh

The Island of NAMOYAKI, said...

Salam,

Salam hormat dan salam ramadhon.

Tumpang lalu, baru nak mula tulis kat Blog. Nak jadi Bloggers Jugakkk.. Buleh noo?

Apa habaq?

ZUL RAHMAN

arianna adrizal said...

komenku mungkin xmembantu sbb ku tak penah pakai motorola. huhu.
tp betul ke n73 problem?

Adam said...

dude .. kenape tak tunggu iphone 3G jew.?? tu lagi gempaks...! ;p

Suka Bebel said...

cik sweethoney, senang la taip sms guna motorola.klu pkataan yg dah biasa taip, lagi senang, dia terus tertubik keluar dr skrin tu.betullll...hehe


suparjo ni sememangnya raja chret lah.


cik elly, hadiahkan la kat abg.ha ha


poyotito, duit mmg leh cari tapi bukan senang.


encik zulabdulrahman, aku pon baru jugak membebel disini.sama2 la kita ya?


arianna, tersangat lah lembap N73 tu.betul....


dakjaat, aku tak suka bila dah terlalu complicated. klu zaman blaja dulu mungkin suka sbb ada byk masa nak godek2.skg ni nak guna bersms, calling2, amik gmbr lbh krg jek.