Pengikut Abang Bebel

Thursday, 11 September 2008

I am A Happians...



Setelah hampir seminggu menanti penuh sabar, simkad baru dari Happy akhirnya tiba hari ini.

Dengan caj 99 sen untuk bercakap selama 45 minit, aku boleh gayut puas puas selepas ini dengan si dia. Bak kata ahmad nabil bin ahmad, gayut sampai dahan patah.

Anda mahu tahu lebih lanjut apakah keistimewaan simkad ini? Mahu turut memiliki? Kat tepi belah kanan sebelah bawah ni ada gambo katun senyum, korang tengok lah kat situ. Percayalah, sangat berbaloi. Siap dapat baju kaler oren lagi aku. ha ha

Baju berwarna oren yang kedua dalam masa seminggu. Baru minggu lepas aku beli Nike kaler oren gak. Seumur hidup, itu kali pertama pakai kaler sangat terang. Cik elly punya pasal. Tak apa asal aku hepi.

Aku tambah hepi sebab nak cuti. Malam ini bertolak ke Kluang, Johor. Doakan perjalanan kami. Satu detik manis bakal muncul dini hari esok, bersahur bersama si dia dan bakal mertuaku.

Mahu berita lanjut, baca kat SINI

4 comments:

elly_yang_comel said...

nak baju olen nak baju olennnnn

Redbloodsnow said...

waaaa..baju orennnn...ailikeee!!!
mintak amek jak ya ewh..hehehehe

pssttt..pastok nang bergayut sampey dahan pokok kayu patah la nya ngan elly pastok..ekekekeke :P

-azwanbakhtiar- said...

weh time aku beli sim ni xda dpt baju pon..
xadil do..
haha

۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ said...

ala ni yang aku jeles ni! aku da order tp x dpt lg! ampehhh!!