Daisypath Anniversary Years Ticker

Pengikut Abang Bebel

Tuesday 9 September 2008

Sembang Dengan Ah Hoi 3

Tengah hari semalam.

Suasana senyap sunyi.

Hanya aku dan apek itu seperti biasa di bilik kecil itu.

Ah Hoi: Wah! Sangat lapar la kawanku!
Ah Ku: Pegi makan la! (tegezut aku)
Ah Hoi: Mana boleh, lu talak makan saya pun ta mau makan la.
Ah Ku: Wa posa maaa! Lu makan sorang sudah la
Ah Hoi: Tak mau la! Tak mau tak mau!
Ah Ku: Lu tak mau sudah la, biar saya makan la!
Ah Hoi: Lu memang begituu...!

6 comments:

@xiM said...

DUA DUA NON MUSLIM KAN?

zizie ali said...

bertuah kerna punya teman spt ah hoi. bahan kajian yg menarik.

Brader Black said...

oi, ponteng puase ke?

Suka Bebel said...

axim, sesungguhnya aku dilahirkan islam, hidup dengan ajaran islam dan insya'allah matiku dalam iman islam


zizie, beliau memang suka mengganggu ketenteraman jiwaku. tima kasih singgah sini


suparjo, saje bakar hati apek tu jek la.

Bunga Rampai said...

Ah Hoi pun suka membebel ek? :D

Salam :)

mamaelly said...

hik hik hik..skali ah hoi terkena la..