Pengikut Abang Bebel

Wednesday, 30 July 2008

Motor Lelong!


Motor Untuk Dilelong!! 
Atas permintaan seorang pembaca, kulelongkan motor dibawah ini dengan harga pembukaan RM4500.00 sahaja. Bidaan tertinggi dalam tempoh 66666 hari mulai hari ini akan berpeluang memiliki motor tersebut. Sengaja kupanjangkan masa untuk memujuk Encik Tolib dari Balai Polis Sentul agar membuka lelongan untuk motor yang dirampas oleh Encik Mubarak khas untukku saja. Selamat membida

8 comments:

biskutrajin said...

setelah di amati moto batman ni, cm xstabil je ble batman bwk mse tang corner..ntah..ehehe..

Rajuna said...

mat2 jaguh kalau nampak goyang iman ni..

Suka Bebel said...

Biskutrajin, belum try belum tau. Encik bat tu memang bwk gaya eksyen, sebab tu kena kejar ngan encik mubarak

Rajuna, umumkan kpada mat2 jaguh mahupun mat2 rempit yg kau kenal

-azwanbakhtiar- said...

knapa nk jual?
simpan dlm stor kn lg elok..

Suka Bebel said...

mana satu ko ni azwan? ari tu ko yang suruh aku jual? nak suruh aku simpan? dah terlambat, dah berlekuk kepala aku kena siku ngan encik mubarak sebab pujuk dia lelong motor nie.

biskutrajin said...

en bebel...sape en.mubarak tuh ?

Suka Bebel said...

cik biskut, beliau merupakan satu satunya polis kat ngara ni yang tak corrupt. percayalah cik biskut

Anonymous said...

isk2....igtkan btul-btul ada motor ni kt malaysia...rupa2nya macam-macam ada...