Pengikut Abang Bebel

Sunday, 20 July 2008

Batman, Mat Rempit Sejati???


Pergghhh!!! Karut sungguh hero amerika bernama Encik Bat ni. Sesuka hati beliau merempit di tengah-tengah bandar Serian. SERIAN??!!! Hapakah gajahnya bandar bernama Serian tersebut? Pernahkah anda dengar? Popular sangatkah? Pasti ramai yang konpius mana letaknya Serian ni sehingga Batman sewel ni sanggup merempit sesuka hati sambil mem-fire segala apa yang menghalang laluannya. aku tak berminat nak jelaskan mengenai Serian ni buat masa ini. Cuma ingin kutunjukkan bukti keganasan beliau ini merempit di bandar Serian, yang sempat aku curik dari Polis daerah Serian. Saksikanlah...muahaahaa!!


Kelihatan bergaya bukan? Lihatlah gambar berikutnya sebagai bukti keganasan beliau

Lihatlah betapa kejamnya beliau. Uh uh uh...abis musnah bandar kesayanganku

Beliau akhirnya ditangkap oleh Encik Mubarak dari balai polis Serian setelah sepanjang malam berkejaran. Motor beliau yang kelihatan diatas berada dalam tahanan polis akta kenderaan berbahaya. Ntah dari mana dia dapat motor ni pun aku belum berapa pasti. Sila maklumkan andai ada sapa-sapa yang kehilangan motor tersebut diatas. Hubungi Encik Mubarak di balai polis Serian untuk menuntut kenderaan anda. Harap maklum

P/s: Terror la Encik Mubarak ni, dapat tangkap Encik Bat dgn jayanya.hahaha

4 comments:

Anonymous said...

wak...kat serian ada kenderaan mcm tu ehh...bestt aarrrrr serian kalau cam tu...kat kampung kite kat johor nun tak de tau...

Anonymous said...

ehhhh...en mubarak tu sape ek...ensem tak?

-azwanbakhtiar- said...

agak² kalau jual moto tu berapa ek?

Suka Bebel said...

Azwan, menarik sekali idea ko ni. sekarang gak aku lelongkan motor tersebut di blog ini