Daisypath Anniversary Years Ticker

Pengikut Abang Bebel

Sunday 20 July 2008

Hamilton Menang!!!

Yahoooo...!!! Hamilton menang lagi sebentar tadi kat litar pekagajah ntah namanya kat German,tak kisah la nama litar tu asalkan menang. You did it again my fren, this time in difficult ways. Sukati aku je aku membahasakan dia my fren padahal aku je yang kenal kat dia. Dia haram tak kenal pun aku ni. Hampes tul! Penat-penat aku sokong, dia tak kenal plak. Ni yang wat aku nak bebel ni. Tapi usah risau Hamilton, aku tak kutuk kau punya sebab aku penyokong setiamu. Namun harus diingat, aku bukan gay.hehee...
Kali ni sekali lagik aku tabik kat engko ni sebab berjaya gak menang tadi walaupun ketinggalan jauh di tempat ke 5 lepas isi minyak. Ini semua Timo Glock punya pasal. Sesuka ati dia je nak eksiden merata rata tempat. Kalau nak sangat eksiden tu, pegi la kat tepi-tepi sikit, jangan duk kacau laluan orang. Tapi...bukan la eksiden namanya kan kalau boleh pilih eksiden kat mana? Baik teruskan race dari eksiden. Hapakah aku cuba bebelkan ni haa? Entah la aku ni. Korang rasa aku ke yang tak betul?hehe...apa-apa pun, point aku kat sini, team Mclarent F1 aku ada chance menang tahun ni selepas kempunan jagung manis tahun lepas. Hamilton punya pasal gak tu. Dah tahu setahun jagung tu, makan la puas-puas jagung tu sebelum race. Takde la terbabas sana sini. Tapi takpe, tahun ni jangan buat hal lagi ok?


Tengok tu, baik punya cilok je si Hamilton ni. Tapi nyaris-nyaris dia nak sondol member tu. Nasib baik lepas gak akhirnya sampai ke penamat. Hahaha... Kepada penyokong-penyokong Ferrari dan Renault, mintak maap bebanyak la sebab korang akan jadi mangsa kutukan dalam blog aku ni. Akanku gunakan kuasa veto yang ada kat blog aku ni kutuk korang habis-habisan tanpa kompromi. Korang nak kutuk Mclarent pun kutuk la tapi bukan kat blog ni.hahaha...

No comments: