Pengikut Abang Bebel

Monday, 24 October 2011

Malangnya Si Marco Simoncelli




Sangat mengerikan kemalangan yang menimpa pelumba yang aku memang tak kenal ni, sebab kalau motor GP aku minat valentino rossi je kalau yang masih race lagi. Kalau dulu dulu aku suka mike doohan. Kemalangan yang menimpa marco ni memang sangat tragis dan sampai detik ini aku masih belum dapat jawapan bagaimana dia boleh terbabas secara tiba-tiba dan kelihatan dia seolah-olah dah nak terjatuh atau tak sedarkan diri masa kat atas motor dia tu. Ini kes dekat track yang kita boleh jadikan teladan kat jalan-jalanraya agar lebih berhati hati dan tak memandu terlampau mengikut perasaan walau apa jenis kenderaan yang ditunggang.

And, I hope that for those who accidentally stepped in this blog after typing marco's name on google can help me with the answer why or how can he suddenly skidded and he looked as if he want to fall or unconscious at the top of motor before being hit by another biker? Thank U

No comments: