Pengikut Abang Bebel

Wednesday, 21 October 2009

Bagi Mereka, Duit Hanyalah Kepingan Kertas

Pasti ramai yang berangan macam macam perkara yang hendak dilakukan dengan duit yang muncul berlonggokan didepan mata secara tiba tiba, kan? Tapi diorang ni relaks je, macam takde perasaan je tengok duit yang memang dah berlonggok longgok didepan mata. Kalau aku lah kan...hehe


8 comments:

mamaelly said...

abg..p la rompak dorg nie abg

nasazfrog... said...

kalau tak silap sy,, duit kita pun dicetak di negara luarkan so dorang pun tak tau nilai matawang tersebut kot,, cuba kalau mata wang kita dicetak kat johor ni ha,, ha alamat sume tak kojo,, ari2dok tunggu dopan gate nak masuk nak curik,, hahahahha ada butul ka abg bebel...

ezzati said...

tgk komen kat ats..bru tau..ye ek???mmgla..logik gak..kalo x, lama dh kena rompakkk

Dayu said...

hhohohoho
amik sekeping pun kaya dah kan
pastu jawab lah ko
meringkuk dlm penjara

Suka Bebel said...

mamaelly,
nak abang duk dalam lokap ke?hehe


nasazfrog,
betul tu, dulu kalau pagi pagi menuju ke port klang akan terserempak dengan lori kontena diiringi oleh berpuluh kereta dan motor polis. ada 3 bijik lori semuanya tapi aku rasa ada 1 lori jer berisi duit tu.hehe


ezzati,
sila cuba kalau berani.hehe



dayu,
betul betul betul!hehe

eiza in the house.. said...

bestnya klu ada kilang buat duit..huhu..kayo makcik :)

Bunga Rampai said...

Hati mau kuat ooo kalau kerja buat duit! :D

Salam Beb :)

biskutrajin said...

duiiitttt!!!