Pengikut Abang Bebel

Tuesday, 7 April 2009

Ada Berani???


Kalau beginilah keadaan disetiap kaunter pertanyaan, aku sangat pasti tak ada yang berani mahu mengambil nombor giliran. Paling tidak pun mesti ada yang gatal tangan tarik picu bom tersebut dan campak kearah pekerja di opis berkenaan. Baru padan dengan muka diorang.hehe

6 comments:

Dakjaat™ said...

heh! kalau ada, aku takkan teragak2 nak cabut.,. memang aku baling terus kat bilik boss dorang ..

.::WaNiE::. said...

huhuhu gile ni xmo la hahahha

syafiqah said...

haha..freak okay! :P

CAHAYA said...

aku kalau ade kaunter pertanyaan macam tu. Aku nak jadi orang first. haha. :P Pastu aku baling kat org di kaunter yg sebok ngumpat.

Dayu said...

ni taktik penakut ni namanya
elehe... skrg ni nak complaint byk cara lain
aku panggil je TV3
lagi sennag
cepat skit tindaknnya

tehais said...

Miahaha..nampak sgt tak bg komplen ;P
Mesti bahagia orang yang keja dlm department tue..heheh