Pengikut Abang Bebel

Friday, 29 August 2008

Sembang dengan Ah Hoi 2


Ah Ku : Kawan, u punya keta sudah ok kah?
Ah Hoi: Sulah ok, dapat enjin balu lagi wooo...
Ah Ku : Apa pasal enjin pulak itu hari kan bumper yang kemik?
Ah Hoi: Saya punya suka la, mau pakai itu V10 punya enjin. ha ha


Sungguh kurang mentega apek ni. Pantang kalau pagi pagi hari dia tak kenakan aku. Tiba tiba aku dapat idea.

Ah Ku : Nanti lu senang la mau pecut
Ah Hoi: Kenapa cakap itu macam?
Ah Ku : Nanti dah pakai itu enjin, 5 saat lu sudah sampai sana cheras
Ah Hoi: Ya lor, sana ceras ada tempat kubur olang punya ka?
Ah Ku : Ha Ha ha! (mengong apek ni)


Suasana riang ria wujud seketika kerana masing masing ketawa berdekahan. Sejurus mencapai klimaks ketawa, keadaan terus sepi seketika. Masing masing khusyuk menatap laptop. Aku melayan si dia dengan msn sambil sambil buat kerja.

Dalam kepala memikirkan agenda seterusnya hari itu kerana banyak sangat perlu dibereskan seberapa segera.

Tiba tiba...

PRETTTT...!!!

Allammakkk! Macamana boleh terlepas angin itu??!

Keadaan tambah sunyi. Apek tak bersuara langsung. Aku menyedut dalam dalam, ah lega, takde bau. Mungkinkah apek tu terbau sesuatu? Mungkinkah dia tak kedengaran? Mana boleh, kuat wooo bunyik tadi tu. Hampaih tul.

"Kawan, lain kali jangan buang merata rata tau", ujar beliau setelah lima minit menyepi. Aku cuma mampu ketawa besar. Ha ha...Nasib lah!

10 comments:

PuTeRi CaHaYa said...

eee... aper tu? sungguh kurang sopan kamu...
Lain kali lepas pelan2...x der la org dgr.. hehehe...

salam

p/s - cpt sgt bt post br...smp x sempat nak komen :-(

Si Kachak Suparjo said...

Woi,
kemain produktif lagi ko ni.

Banyak dah entri ko aku miss. Slow2 la dude.


Lagi slekeh ko ni, kentut sepah2.
Jadi mmg x salah la klu aku cHreT kat sini.

Bunga Rampai said...

Kuat membebel tak apa, jangan kuat pretttt! :D

Salam Merdeka :)

Suka Bebel said...

cik puteri n encik suparjo,
aku memang kuat bebel lah. pantang terlintas je aku terus taip dan publish.klu pendam lama lama takut lupa.ini pun byk lg nak bebel tapi ditahan tahan dan masa tak mengizinkan


cik bunga rampai, mana menghilang ni? rindu bebelanmu.hehe...kuat prettt bukan kupinta tapi dah kurniaan Tuhan.ha ha

-azwanbakhtiar- said...

haha..
hg mmg suka kentot la..
xkira tmpat mahupon masa..

haha..

zz

aQila aini said...

kentot boleh membawa kepada cirit.

u cirit or die!!!

jgn kentot merata-rata.


:P

elly_yang_comel said...

errggggg kengkawan...aku dah lali dah dikentutkan oleh tunangku yang kurang sopan nie..heheh setakat angin yang dilepaskan tanpa bunyi tu tak terkira dah..hanya bau sahaja yang menandakan angin itu sudah dilepaskan..haiiiiii nasib la badannnnn..hehehe
jangan mare ye abang bebel

Suka Bebel said...

azwan & aqila, tak baik menahan kentut. nanti dpt penyakit sapa susah?betul, balik lepaskan saja dari menahan penuh siksa walau dimana anda berada.ha ha ha


cik elly tipu! mana ada busuk? tipu tipu tipu belaka.jangan percaya beliau.hu hu hu

biskutrajin said...

woho...sipa bleh dabel check bau ke x 2..hahhaha....sian elly yg cumey...

Suka Bebel said...

percaya lah cik biskut, tak bau apa pun tau