Pengikut Abang Bebel

Tuesday, 11 January 2011

Flight Air Asia Terbabas: Macamana Kita Nak Balik Kampung Ni Papa?

Wah wah wah... Teruknya musim hujan kat Sarawak, sehingga nyaris lagi meragut nyawa penumpang flight Air Asia AK5218 yang terpaksa mendarat cemas di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching jam 10.20 malam tadi. Huh, sebut je dah ngeri, apa pulak perasaan orang yang berada dalam pesawat tu kan? Mujur lah sekadar terbabas je sikit sebab landasan yang terlalu licin.

Beginilah keadaan pesawat yang terbabas tu. Dari berita yang papa saye baca, ada 4 orang je yang cedera ringan. Alhamdulillah... Baru berapa hari lepas pesawat terhempas di Iran kalau tak silap yang mengorbankan banyak nyawa. Mudah mudahan tak akan berlaku lagi lah kejadian macamni di masa akan datang.















2 comments:

Jejari Halus said...

lepas tok nait la Firefly balit kuching..(promote ckit)

Dunia Baru said...

bahaya2.