Pengikut Abang Bebel

Saturday, 22 November 2008

Heroes Punya Penangan

Wah! Lagi lapan hari aku akan dinikahkan. Lagi tiga hari aku akan mula bercuti panjang dan blog ini akan terkuntang kanting selama tiga minggu. Tapi aku sudah pun merancang untuk mempublishkan bebelan khas pada 30 November ini.
Adakah aku perlu mencari cc pada hari nikahku?
Apakah aku perlu mengetuk pintu cc tersebut seawal subuh?
Adakah pemilik cc tersebut akan melayan kehendak aku yang tak berapa nak logik?
Adakah aku sendiri sanggup untuk melakukannya?
Mustahil.
Mustahil Mussaily nak berbuat demikian di pagi hari bersejarah dalam hidup beliau sedangkan darah gemuruh melanda dirinya ketika itu untuk mengadap tok kadi.
Mustahil Mussaily membuang masa yang semakin suntuk untuk menikmati setiap detik yang ditunggu beliau saban dua puluh lapan tahun hidup beliau di dunia penuh dugaan ni.
Mustahil juga Mussaily mampu untuk mengawal rasa gemuruhnya untuk membebel di pagi buta yang penuh bersejarah itu.
Maka, Mussaily sudah merangkanya dalam kepala dan akan diautopublishkan pada hari tersebut. Bukan mahu menghidupkan blog ini pada hari tersebut. Cuma mahu berkongsi rasa pada hari itu. Akan terbongkarkah segala rahsia pertemuan Mussaily dan Zaleha? Biar lah rahsia buat masa ini.hehe...
Ada pun mengenai tajuk di atas, aku sangat menghayati dan sangat berpuas hati dengan tahap perkembangan siri pujaan hatiku iaitu Heroes yang dah masuk musim ketiga. Dengan percutian makan angin atau lebih mesra lagi dipanggil berbulan madu sepanjang tiga minggu, aku percaya aku akan terlepas sekurang kurangnya dua episod.
Maka dengan ini aku memohon jasa baik kalian yang mempunyai tahap kerajinan para dewa kayangan mendownload siri siri begini untuk membantu aku mendownload dan seterusnya membakarkannya kedalam cd atau dvd lalu dihantar kepadaku. Tolong lah ye? Aku merayu ni. Bukan selalu aku nak merayu begini. Terima Kasih aku ucapkan andai ada yang bermurah hati. Tolong lah ada. hehe...